2017. április 12., szerda

Lewis Hamilton má F1 výkony Hero Ayrton Senna je v dohľade v Singapure

Nájazdy panteón je snáď jediným problémom odišiel do tohto Najvýraznejším hráčom z jazdcov, ktorý prijal 11 pólov a sedem víťazstiev z prvých 12 pretekov sezóny, a ktorý vedie šampionát o 53 bodov.

jeho Mercedes tímový kolega Nico Rosberg je často popisovaný ako jeho úhlavného soka; on je v rovnakým spôsobom, že Roadrunner a Wile E Coyote sú odvekými rivalmi.Tam je zvyčajne len jeden winner.Why James Bond bude mať povolenie na vzrušenie v dnešnej F1 | Richard Williams Viac

Takže Hamilton vážne testy, ktoré zostanú, aby bolo na prvom rade ďalších nebeských mriežok, ktoré majú byť zaradil s Jimom Cla rkom ako najväčší vodič F1 v Británii, a vedľa Sennu, ktorý bol pravdepodobne najlepšie zo všetkých.

"Moja prvá spomienka na Ayrton sa chová doma s otcom na pretekárskeho víkendu," spomínal tu, v ďalšom hold svojmu hrdinovi. "Bol som v jeden byt, sledoval na pohovke.

" Bolo mi asi päť rokov. Bolo to pravdepodobne len farba [McLaren] aute. Páčilo sa mi, ako auto vyzeralo a páčil sa mi spôsob, akým sa riadil.Ako chlapec vyrastajúci v Stevenage, tak by som prišiel domov zo školy a dať na videu Ayrton. "O niekoľko rokov neskôr, keď hovorí:" Páčil sa mi spôsob, akým Vstal pre seba a svojej viery. Došlo k určitému lesk v očiach. Vedel, že vyhrá, vedel, že je najlepší. "

Príťažlivosť je vytrvalý prekvapujúce. Senna apeloval na Hamiltona čisto pretekárske srdce. Obaja muži sa mohol boli inšpirovaní k ich húževnatú, bicykel-k-kolo jazdu pozoroval vozne vo filme Ben-Hur. Nie, že by sme získať moc koleso-k-kolo veci s Hamiltonom v týchto dňoch.

Keď sa kresliť boku Senna (a Sebastian Vettel) na 41 víťazstiev v pretekoch bude existovať iba Alain Prost (51) a Michaela Schumacher (91) pred ním.Ale zdá sa, že ich záznamy nie sú ho týkajú.

"Tam bude nikto iný, že sa pozerám," povedal. "Bude ciele, ktoré som nastavil sám, ale tam nebude nikto iný, koho som sa budú snažiť napodobniť, alebo zápas. Vždy som chcel napodobniť Ayrton. Chcel som byť ako on. . Keby som bol, aby sa dosiahlo rovnakého množstva v určitej fáze, a to aj cez víkend, by bolo veľmi emocionálne "

Zatepľovanie jeho vriacej tému, dodal:" Keby Ayrton nebol zomrel musel by pokračoval vyhrať mnoho ďalších závodov, mnoho ďalších šampionátov. Potom, čo som úrovne s ním, mám pocit, že budú niesť štafetu ďalej, ako štafete.Mám pocit, že budem niesť štafetu pre nás oboch v nádeji, že budem môcť pokračovať s pevnosťou, ktor� � som mal doteraz. "

Bol to znelo skoro ako koncert: Lewis a Ayrton, obraz, ktorý by mohol ísť s tými ním trávi poslednej dobe sa Kanye West, Lionel Richie a Keith Richards. Niekedy je ťažké, aby Hamiltona úplne vážne, keď sa v stredu jedného z jeho vytrvalé, unembarrassed self-promo. . Keď je v závodnom aute, však, to je iná záležitosť

Christian Horner, šéf tímu Red Bull, ktorý nebol vždy jeden z jeho najviac prúdiacej obdivovateľov, povedal v piatok: "Lewis má tento veľký, surový prírodný schopnosti. On je schopný otočiť hore, skočiť a doručiť.Očividne má veľkú prirodzenú schopnosť a inštinktívny pocit, byť schopný to urobiť. "Presne tak.

V temnote Singapure Hamilton nemožno očakávať, že ísť jemný do tej dobrej noci, ako sa pokúša ísť kolo -to kolies s Senna. Má tu vyhral dvakrát predtým, v roku 2009, na ceste do svojej druhej majstrovstiev sveta, v minulom roku.

Ďalšie víťazstvo tu bude medzi najviac emocionálne z už do značnej miery splnené kariéry. Okrem toho je jeho ešte viac vyhľadávaný túžba, aby zodpovedali Senna tri svetové tituly. Aj to je dané. Ale čo mu prípadne urobiť pre prídavok?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.